Červenec 2011

Po dovolené

25. července 2011 v 17:35 | *PawLíínka* |  My World

Ahoj..no tak už je po dovolené. Nakonec to nebylo tak strašný, jak jsem zprvu myslela. Nakonec jsme měli s Marťou i pěkný narozeniny. Uspořádali nám párty se slavnostním oběděm a večeří. A po obědě nás čekalo překvapení. Náš pan hodný majitel nás vzal všechny na opuštěnej ostrov, kde jsme se potápěli, blbnuli, plavali, skákali z lodě atd atd..Mám od tama krásný mušle..:) A dostala jsem alero, co se mi hodí k plavkám a nádhernou kytičku do vlasů..:) puntíkatou..:) Jinak jsme byli na různých výletech, objevovali jsme nejlepší zmrzlinu a objevili jsme ji :) Po cestě zpátky, nás doma čekalo nepříjemný překvapení, ale o tom radši mluvit nebudu. Jinak celý víkend u nás doma někdo je, slavili jsme s Taťkou narozeniny a od zítřka mi začíná další pracovní maraton. Ale budou penízky a z penízků budou ty dva řidičáky, notebook a plno jiných věcí..:) takže jsem na jednu stranu i ráda..prázdnin si budu užívat až tak polední týden nebo dva..:) ještě se uvidí. JInak tento týden končí červenec a půlka prázdnin v tahu. Strašně to letí. Vy si užijte zbytek prázdnin..:) mějte se..:)

trivium- dying in your arms

8. července 2011 v 21:04 | _PawLíínka__* |  ♫Videa♫
Jedna z mých hodně oblíbených..mimochodem od Kubíka..:) Dying in your arms

Jetě jednou

1. července 2011 v 23:24 | _PawLíínka__* |  My World

No tak jsem tu ještě jednou..změnu designu už jsem plánovala dlouho, jen nebyl čas..původně bylo v plánu úplně něco jinýho a složitýho, ale jelikož už mě to nebavilo, zvolila jsem jednoduchou klasiku..akorát to pozadí dost trvalo..tak jen doufám že to nevypadá zas tak hrozně..Jinak je tam kapela Sonic Syndicate, kterou tedá zná málokdo, ale je boží..:) a to rozmazání je schválně:)

Všechno začíná..

1. července 2011 v 21:28 | _PawLíínka__* |  My World

Tak nám začaly prázdniny...:) Doufám, že ty letošní budou stát za to..:) i když bude hodně práce. Jinak 10. vyrážíme do Chorvatska, do té doby budu dennodenně v práci. Srpen bude nejlepší, s tím mojím nejlepším caramádem se chystáme na Rockový Chrlení do Chrlic a místo té chaty to vidíme asi na Mušov pod stan..:) Těšíme se..:) Teď zpátky k tomu, co se událo. Praxe na Voroněži byla překvapivě skvělá. Bude se mi stýskat. Hlavně po dvou lidech, který jsem si oblíbila víc, než bych měla. Večerní a dopolední hodiny jsem trávila s Kubíkem celkem často v pivovaru. Úplně jsem si to tam zamilovala..:P a to ještě nemluvím o těch hotelových božských snídaních..:) Ale praxe byla opravdu užitečná. Zjistila jsem, že vpohodě můžu komunikovat s lidmi, kteří mluví anglicky..:) Naučila jsem se od Pavla plno nových frází..:) Good as gold. Have a long face atd..:) tyhle dvě se mi vryly do hlavy nejvíc. A taky jsem poznala plno nových věcí o umění a dokonce i jednoho umělce, který je talentovaný víc, než si myslí. Ve středu měl bráška rozlučák, kterej jsem tak tak stihla. Po rozlučáku mě čekalo překvapení, jela jsem si koupit ten vytouženej foťák. A konečně ho mám doma, sice jsem do něho dala víc, než jsem chtěla, ale je božskej a jen můj. Takže žádný půjčování a nic..:) Tak už Vám jen popřeju, ať si všichni užijete prázdniny naplno..:) Mějte se krásně..:)